Duktigt

Har varit väldigt duktig igår och idag :) Jag och Emelie har gjort färdigt en psykologiuppgift och ett psykologiarbete. Mycketmycket bra gjort måste jag säga :)

I måndes fick vi något ryck i lägenheten vid sisådär halv tio att vi skulle möblera om. Fruktansvärt bra blev det. Tvi på de som påstod att vi inte skulle kunna möblera om med alla de tre sängarna vi har!
Och definitivt tvi på de som påstod att vi tre inte skulle kunna bo tillsammans i den lilla lägenheten i tre år. Med 2½ år bakom oss tycker jag att vi har klarat det alldeles utmärkt,
Helt sinnessjukt att det bara är en termin kvar. Är både skönt och lite oroväckande. Skönt eftersom att slippa skola är en dröm, men samtidigt lite läskigt. Att gå i skola är ganska tryggt, man har alltid någonstans att gå på morgonen. När man slutat är det helt plötsligt upp till en själv hur man vill ha det, och det gäller att ta tag i saker och sitt liv, vilket inte gått helt bra det senaste året kan man tycka.
Man kan inte annat än hoppas att det löser sig.

Känns ganska skönt att veta vad jag vill göra efter skolan, men sen hur lång tid det kommer ta innan jag verkligen kan göra det är en annan fråga. Känns faktiskt ganska avlägset just nu, tyvärr. Måste söka stipendie och försöka få ihop pengar. Hur fasen får man ihop 30,000 när man har ett sådant skitjobb som jag har?

Något annat som också känns ganska tungt nu är att jag jobbar juldagen "/  Visserligen bara 12-17, men sen måste jag ta mig hem så snabbt som möjligt och sen göra mig i ordning till Granada. Räknar med att komma för att stanna resten av kvällen denna gången, och inte glömma mitt pass i Växjö. Måste verkligen lära mig att hålla reda på det och inte glömma det eller ta fel pass och bli tagen av polisen för en sådan skitsak som jag borde ha koll på. Men jag tillhör ju familjen Petersson-Ek och då är det inte direkt ovanligt att något sådant här händer ;)

Studentfest imorgon, och denna gången ska jag faktiskt åka dit! :)

Jag vill ha 14:e augusti och Tunisien med de braigaste bästa nu! Orka vänta åtta månader till. Vi vill ha det nu, just nu!   <3

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du får låta bli spriten bara! Så ska det nog gå bra!! lol Go jul sis

2008-12-21 @ 11:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0