Åt helvete med idag

Ett negativt inlägg idag. Så nu har jag förvanat dig!



Träningen gick så sjukt dålig.
Knäet sviker
Benhinnorna sviker
Benen sviker

Kulan gick allt annat än bra, inte mycket som stämde. Är helt slut i kroppen.
I helgen ska jag fasen inte lyfta ett finger!

Egentligen vill jag bara hem och lägga mig i sängen och ligga där tills imorgon, skita i körskolan och skita i ikväll. Men nej.


Lev ditt eget liv!

Nu ska jag försöka lägga detta åt sidan (tills jag kommer hem) och tar på den glada masken och hoppas kunna klara mig igenom denna dagen utan frågor.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Stinha

Du lilla gumman, jag tycker som sagt inte om att du skriver i gåtor!

Talk to me :(

2008-12-03 @ 14:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0